PenCinTA TegaR

SIMPANAN UNTUK PTPTN

Thursday 26 July 2012

KAD RAYA DARIPADA SYAFIKWAY 2012

Assalamualaikum salam ramadhan semua . Entry kali ini tiada isi yang penting pun yang nak disampaikan cuma nak mengucapkan Salam Ramadahan al-Mubarak . Itu je . Tapi ada yang lagi penting aku nak buat kat sini , macam ni , ada satu soalan untuk korang semua . Bila kali terakhir korang semua dapat kad raya ? Ahha , kalau aku mungkin 5 tahun yang lepas , tak berapa nak ingat sangat lah . =)

Korang semua nak kad raya daripada aku tak ? Hehe . Sekarang ni aku sedang programkan satu rancangan di mana aku nak kembalikan tradisi yang pernah kita kecapi dulu . Cewah , macam retis pulak dah . Maksud aku di sini , sekarang kan kecoh dah dengan twitter , Facebook , Instragram lah dan macam-macam lagi . Sebelum hari raya Aidilfiri ini aku akan beri kepada 10 orang yang bertuah untuk dapat kad raya daripada aku . Lepas tu , kalau sudi kita bertukar-tukarlah pula kad raya . Kalau nak lagi faham korang baca syarat di bawah ini :

1. Mesti baca blog aku , kalau tak follow pun takpe . (aku bukan gila follower,haha) .
2. Buat entry bertajuk 'KAD RAYA DARIPADA SYAFIKWAY 2012' .
3. Dalam entry tu , hanya tuliskan 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI' dan letakkan gambar yang         berkonsepkan bulan Syawal . (contoh gambar ada di bawah)







4. Lepas dah siap entry tu , tinggalkan link blog anda di dalam ruangan komen dalam entry aku ini .
5. 10 yang bertuah aku akan hubungi nanti .

TARIKH TUTUP : 08 OGOS 2012 .

Gambar yang menarik perhatian aku akan dapat kad raya daripada aku !! Hehe .

# kalau aku dapat balasan kad raya daripada 10 yang bertuah tu , aku akan beri  duit raya kat diorang, Insya Allah =)) .

Semua yang baik datang daripada Allah S.W.T , semua yang jahat datang dari diri kita sendiri . Bersedekah itu amalan mulia . Jom SOLAT !!!




5 comments:

Diari Anak Perantau said...

http://aremieroul.blogspot.com/2012/07/kad-raya-daripada-syafikway-2012.html


mirul join2.... :DDDD

khairul akmal bin azman said...

semoga berjaya!

Unknown said...

gua malas nak cri gmbo yg dpt petik hati ganas lu. tpi nak kad raya :P

anamizu said...

aiseh dah tamat la pulok..
sedih aahh ceni.. huk3 T___T

anamizu said...

alamak... rugi3!!

++++-----++++