PenCinTA TegaR

SIMPANAN UNTUK PTPTN

Friday 14 September 2012

AYAT NAK MINTAK NOMBOR TELEFON AWEK

Hello ! Perempuan adalah seorang bakal wanita . Sukar bagi seorang lelaki untuk mengenali seseorang wanita dan begitu juga sebaliknya . Dalam status IN RELATIONSHIP belum tentu lagi pasangan masing-masing tahu tentang perangai sebenar kita sendiri . Bila dah berkahwin barulah tahu yang lagit tu rendah atau tinggi . Opsss terlalu jauh cerita di atas dengan tajuk entry .

Baiklah , banyak cara sebenarnya nak dapat nombor phone seorang awek yang HOT dan OHSEM . Tapi bagi seorang lelaki yang pemalu macam aku (erghh...sudahlah!) , ada satu cara sahaja nak dapatkan nombor awek yang kita minat . Facebook ! Kalau untung dapat , kalau tak say Goodbye and come to your mama aje lah , LOLS ! Haha .

 Ayat SPONTAN nak dapat nombor  telefon awek !



1. " Eh , nombor awak ke ni dalam phone saya ni , cuba miskol jap "

2. " Awak nak nombor tepon awak , nak bagi polis sebab awak ragut hati saya "

3. " Awak , cuba miskol nombor saya jap , henset saya hilang lah "

4. " Henset awak elok tak ? Pinjam sat , nak tepon henset saya yang jatuh dalam lonkang tadi "

5. " Ni nombor tepon saya , sama tak ? Kalau tak cuba awak tunjuk yang awak punya "

6. " Boleh saya tahu nombor tepon awak daripada tahu umur awak yang nampak macam tua je dah "

7. " Eh , bagi nombor awak , saya takut terlepas bas jap lagi ni . Saya nak gi tandas jap "

8. " Saya macam kenal awak , cuba bagi nombor awak , mana tahu ada nama dalam henset saya ni "

9. " Nombor tepon awak berapa ek ?"
    "Kenapa pulak ni ?"
    " Ayah saya minta, kot-kot awak jadi menantu dia ke ."

10. " Awak........... nak..... nom....bb..bo..r...rrr...., bo...ll..eehh ...t...aaakk??? "


Hah cam ne , ada yang nak ikut semua cara di atas , try aje . tapi aku bukan yang ngajar nie ye , Idea tetibe muncul lak sebab member aku update pasal ni kat FB dia . haha .

Sebenarnya nak nombor awek ni perlukan masa , jangan tiba-tiba je nak terus . Nanti terus tak layan korang langsung , padan muka =p


P/S : Ini nombor saya ... 013-9hvsdgfgdsgbvhjgvvknvjv....... cuba MISKOL .
 

3 comments:

Nurul Ain Sakimon said...

entry yg sgt kelakar,hehehe...

Cik Kari Ketam said...

hahaha..rasa nk gelak gulin2 baca entri ni...:p

wisata bakti alam said...


kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

++++-----++++