PenCinTA TegaR

SIMPANAN UNTUK PTPTN

Friday 13 July 2012

CANTIK DALAM KONTEKS TERBABAS

Bila jumpa awek lawa je terus nak mengorat ? Hey , mabuk ke apa ? Awek berdahi licin kadang-kadang menjadi sasaran . Letaklah gambar dalam Facebook muka berkedut teruk , kita tengok apa yang berlaku ? Laku ke tak muka korang semua . hehe .


Hye yuyu , sowi amek gamba awak =)


Baiklah inilah apa yang aku nak katakan untuk hari ini . Awek lawa dan cantik adalah satu anugerah , biasa kita lihat awek lawa ni pakwenya tak hensem . Tapi siapa kita yang mengatakan mereka tak hensem ? Kita bukan pakwe/makwe mereka . Oh jangan doakan . Haha . Awek dahi licin memang seronok nak dilihat , kalau tengok sangat comel tu lagilah ye . Lagi lah geram , ye dowk ? Haha . Okay , aku terkecuali  =p .


sorang lagi awek berdahi licin =)


Betul ke lawa ni boleh buat kita bahagia ? Dari satu sudut , ada betulnya jugak . Ini sebabnya bila kita lihat wajah dia , ya Allah cantiknya ! Rezeki rezeki . Terus kita rasa nak bersama dengannya selalu , disampingnya selalu , ini bagi pakwe yang mementingkan kecantikanlah . Namun mungkin ada pakwe yang sedang baca blog ini yang ada makwe tak berapa nak lawa marah kat aku . Haha . Sabar beb , sabar .

Dalam hal ini , masing-masing lah kan ? Korang nak bercinta , bukannya pihak jiran sebelah rumah kau kan ?  Ada aku kisah atau tak ? Baiklah bermula semula dengan permulaan cerita kita tadi . Kenapa lelaki suka cari perempuan yang berdahi licin ? Sebab itu untuk calon isteri . Kenapa nak cari calon isteri yang berdahi licin ? Jawapan aku mudah je , nak cium masa lepas akad nikah nanti lah , kalau muka bergerutu nak ke ? Haha . Aku jujur terlebih ni , takut ada yang sentap pulak .

Aku taknak cakap lebih-lebih nanti jadi hukum karma pulak , naya kan ? Haha . Baiklah , kalau bakal isteri tu tak boleh nak berdahi licin sangat , make up aje lah . Senang kan ? Hoho . Okay , kenyataan yang aku berikan ini sangat lah lemah . Terlalu lemah untuk dibahaskan di dalam dewan Parlimen Blogger , sebab semuanya pandai-pandai . Aku tak cakap , orang lain yang habaq mai . Hehe .

Kita teruskan lagi dengan perihal awek cantik ini . Ada satu status yang aku baca petang tadi dalam Facebook , ada kawan aku ni dengki yang gay boy dan lesbo gurl semua pasangan dia macam sempurna . Cantik , lawa , hensem dan tampan . Korang perasaan tak ? Ada ke macam si loser jadi gay ? Semuanya muka-muka bajet hensem dan memang sah hensem kan ? Muka kampung ni susah nak tengok ada yang gay , tapi tak tahu lah pulak kan ? Semuanya tercatat dalam diari masing-masing lah .

Korang yang takde awek atau pakwe ni nak dengki tak bila pasangan gay dan lesbian ni dapat pasangan yang sempurna bagi zahirnya ? Mesti ada kan ? Ok , kita fikir semula , kalau nak diikutkan semula memang zahir lawa dan hensem tapi ada satu yang sangat jijik dan menjengkelkan dan aku rasa pembaca dapat tahu apa dia . Hehe .

Okay cukup dulu di sini aku menaip , terlalu bebas nanti takut terbabas pulak . See you ya !


7 comments:

Yuyu Zulaikha said...

huhuhuhu.. sekeh kangg. tepek gambar orang pulak :p

Mek Onie said...

tudiennn,yuyu mai komen dah tu :P

Unknown said...

@yuyu zulaikha : haha , sori ah ehh . tak jumpa gamba org lain dah . =p

@onie : hihi , marah tol.

Namee Roslan said...

boleh pulak awak buat lawak.haha.kalau dahi menggerutu macam mana nak kiss lepas akad nikah. haha.

Unknown said...

namee : haha hiburan semata-mata .

~uǝǝʇɐɟ said...

heheee ,untung jd wanita cantik :) tp untung lg ada bonus mark klu jd wanita muslimah yg cantek :)

Unknown said...

fateen : yup betul tuh , lagi cantik kan perangai nya .

++++-----++++